Friday, July 13, 2012

باید دقت میکردی به حرف زدنت. منظورم اون روزیه که با علی وایساده یودیم دمه قله. هوا سرد کیری هم بود, نعشه بودی؟ مست بودی؟ نمیدونم چت بود. منم خوب نبودم یادمه گفتی تا آخر دنیا بمونیم؟ علی نگام کرد گفت کسخله؟ خندیدم یادمه خندیدم. آدمایی که کم میخندن خنده هاشونو یادشون میمونه آخه. گفتم من همین گهیم که هستم نه سعی میکنم برم نه سعی میکنم بمونم. علی گفت من هستم تا آخرش ولی آدمایی که شرط میزارن رو حرفاشون راحت میزنن زیرش. راه افتادیم. تند. خیلی تند بهترین رکوردمون بود, فیلمش دیشب با علی میدیدم. 12 دقیقه برای کل پیست. خوب بود. دنیا دقیقن 5 ماه 12 روز 7 ساعت بعدش تموم شد. گفته بودی تا آخر دنیا بمونیم همینطور. ما دو تا همینطور موندیم تو رفتی پس دنیا تموم شد دیگه چون یادمون نرفته میگفتی من زیر حرفم نمیزنم. ولی من میزنم. زیر حرف، قول، قرار داد، منطق، شعور هر چی که تو بگی دنیا من خیلی وقته جا برا کسی نداره جا برای خودمم نداره.

No comments: