Monday, May 27, 2013

امروز فهميدم منم مث بقيه جماعتم، و حتى مقدارى نژادپرست و ظاهربينم. 
چرا؟ چون امروز داشتم ليست استخدامى شركت نگاه ميكردم چندتا رو انتخاب كردم بيان مصاحبه، حالا مثلن مهندس فيلانم نميخاستيما، كارگر ميخواستيم، نظافتچى جز. 
چندتا مرد چندتا پسر اومده بودن، تو اين فكر بودم كه واقن بيكارى هم داستانيها. تا مدير سالن بياد بين اينا يكى رو انتخاب كنه يه نگاه بشون كردم خيلى عوضى مانند رفتم پذيرش گفتم اين پسر كه كله اش تيغ زده قيافه نادخى داره. ردش كنين بره به 
كار ما نمياد.  
اومدم دفتر يه آن به خودم اومدم ديدم چه حيوون مانند دارم جاج ميكنم، اصن تو چه شناختى دارى از مردم كه اينطور ميگى در موردشون؟ 
اصن خودت خيلى توجيه ظاهرى دارى؟ تا حالا كله ات تيغ نزدى ؟ تا حالابه ظاهر ديگران يه گولاخ نادخ نبودى؟ هميشع لباس اتو كرده تنت بوده؟ نشده حوصله دوش گرفتن نداشته باشى همينطورى بياي سر كار؟ اگه به گير باشه كه حراست آكادمى نبايد حتى من از در آكادمى راه ميداد تو. 
با اين وضيعت نئشگى دائميت با اين طرز لباس پوشيدنت، با اين طرز حرف زدنت با اين شعور نداشتت اگه يه نفر نبايد تو ايم مجموعه باشه منم نه اون كارگر بدبخت كچل. 
فاشيست كسكش

No comments: