Monday, April 19, 2010

یه فایل پیدا کردم رو هارد کامپیوتر قدیمیه، بعد هی فکر فکر که این چی بوده که اینقدر مهم بوده برام که تو فولدر ایمپورت فایل نگه داری می‌شده این چیزا. بعد دیدم حتی پسوند فایل هم برام عجیبه با سرچ این حرف‌ها به این نتیجه رسیدیم که بک‌آپی هستش که بنده از مسیج‌های اینباکس موبایلم اون موقع گرفتم. یعنی آرشیو اس‌ام‌اس‌های 7 سال پیشم. چه انی بودم اون موقع با چه انایی زندگی می‌کردم اون موقع، بعد یه سری کلمات نا مفهوم بین من دوس‌دختر اون موقع‌ام رفت آمد شده بود که یادم نمیومد چیه، مثلن E M K? خب طبعن این معنی نداره ولی اون گفته بود در جوابش A E M. مسنجرم آنلاین کردم دیدم آنلاین بعد استاتوسش نوشته بود E M T? بعد داستان این کلمات یادم افتاد اول جملاتی که به هم می‌خواستیم بگیم می‌زدیم با هم خیلی شیک حرف می‌زدیم الان ولی دارم فکر می‌کنم دلیل این کاری که می‌کردیم چی بوده و چرا؟

1 comment:

Raha said...

خیلی مزه میده اتفاقا آدم بعد یه مدت طولانی این جوز چیزا رو بخونه .کلا برای ریکاوری روحیه خیلی خوبه
:)