Tuesday, June 29, 2010

سه روزه دارم سعی می‌کنم یه فایل 300 کیلوبایتی دانلود کنم نمی‌شه، طبعن هم فقط رویه این سرور این فایل موجوده و مطمئنم هیچ‌ جای دیگه‌ای نیس که مثلن بگی سورسه دیگه‌ای هم هست این نشد فدای سرت اون یکی سرور. اولش گفتم شاید آی‌پی‌م بلاک می‌کنه، وی‌پی‌ان کار ساز نبود، یه سرور مجازی دیگه درست کردم رو هاستم که از اون کانکت شه، کار ساز نبود. گفتم چمی‌دونم شاید فایل مشکل داره تست گرفتم دیدم نه بقیه فایل‌ها هم همینطوره. گفتم شاید یارو پسورد گذاشته حتمن باید یوزر داشته باشی با هزار تا کثافت کاری رفتیم تو یه اکانت به زور درست کردیم یعنی یه جورایی خودمون ادمین جا زدیم، باز نشد. اف‌تی‌پی سایت خواستیم کانکت شیم نشد. نه ارور میداد نه چیزی میگفت میومد لود کنه که فایل بده من همون حالت می‌موند. نشستم کل کد‌های سایت خوندم باز نفهمیدم چشه. دیگه بیخیال هم شده بودم گفتم بزار با اکسپلورر یه چک بکنمش عین آب خوردن دانلودش کرد. من ریدم به قبرت سازنده سایت، دستت دره کونت با این طراحیت

No comments: