Wednesday, June 02, 2010

حوصله ندارم تا کامپیوتر برم، لپ‌تاپ باز کردم رو تختم، یه عکس شدید سنگین گذاشتم تو فتوشاپ شروع می‌کنم ادیت کردنش تا پن دقیقه اول همه چیز داره خوب کار می‌کنه به سایدبارم نگاه می‌کنم دمای سی‌پی‌یو به حالت شدیدی داره میره بالا. پلیرم قطع می‌کنم، باز میرم تو فتوشاپ، میبینم فایرفاکس رسمن داره رم می‌گاد، فایرفاکسم می‌بیندم، شروع می‌کنم ادامه کار، فن لپ‌تاپ روشن میشه، سر پنکه میچرخونم رو به لپ‌تاپ، فن خاموش میشه، دمای سی‌پی‌یو داره میاد پایین. آب دماغ منم باهاش میاد پایین از باد پنکه، ریدم به ویستا، ریدم به فتوشاپ، ریدم به تو جاکش که انگار نه انگار هشت گیگ رم روته کس‌کش 64 بیتی، ریدم به گشادیم.

2 comments:

siavash said...

pesar adam bayad bazi vaghta fosh bede ta shayad aroom beshe. chizi ke tazegia vaseye hamamoon ziad pish miad

Niloufar said...

Dooosssssssss daram in daghayegh be fcuck rafte ro :))...man migam lahze hay f*8